Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Кусков Ю. В.
"Бег к вершинам мастерства..." или классический маркетинг на рынке сварочных материалов
ISBN відсутній
Кусков Ю. В.
"Бег к вершинам мастерства..." или классический маркетинг на рынке сварочных материалов
Серія: Библиотека "Спецэлектрод"
[б.и.], [б.и.], 2000 г.ISBN відсутній
Книга
Голдсмит Рассел
"Вирусный" маркетинг: Сделайте так, чтобы ваша аудитория занималась маркетингом вместо вас
Viral marketing
Баланс-Клуб, 2003 г.
ISBN 966-8216-16-4
Голдсмит Рассел
"Вирусный" маркетинг: Сделайте так, чтобы ваша аудитория занималась маркетингом вместо вас
Viral marketing
Баланс-Клуб, 2003 г.
ISBN 966-8216-16-4
Книга
Астахова Ирина Эдуардовна
"Система маркетинговых исследований", "Комплекс маркетинга" по курсу "Маркетинг": Тексты лекций
ХГЭУ, 2002 г.
ISBN відсутній
Астахова Ирина Эдуардовна
"Система маркетинговых исследований", "Комплекс маркетинга" по курсу "Маркетинг": Тексты лекций
ХГЭУ, 2002 г.
ISBN відсутній
Книга
Крэнделл Рик
1001 способ успешного маркетинга, даже если вы ненавидите продавать
ФАИР-ПРЕСС, 2003 г.
ISBN 5-8183-0082-X
Крэнделл Рик
1001 способ успешного маркетинга, даже если вы ненавидите продавать
ФАИР-ПРЕСС, 2003 г.
ISBN 5-8183-0082-X
Книга
Берґ, Гербен ван ден
25 ключових моделей управління
ISBN 978-617-09-6002-3
Берґ, Гербен ван ден
25 ключових моделей управління
Серія: #PROBusiness
Фабула, Ранок, 2020 г.ISBN 978-617-09-6002-3
Книга
Овдиенко, Наталья
29 технологий и методов продаж
ISBN 978-966-2262-50-6
Овдиенко, Наталья
29 технологий и методов продаж
Серія: Технологии MLM
Бизнес Инвестор Групп, 2012 г.ISBN 978-966-2262-50-6
Книга
Смарт, Роланд
Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу
The agile marketer. Turning customer experience into your competitive advantage
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2019 г.
ISBN 978-617-12-4659-1
Смарт, Роланд
Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу
The agile marketer. Turning customer experience into your competitive advantage
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2019 г.
ISBN 978-617-12-4659-1
Книга
Mykytenko, N.
English Vocabulary in Business written communication for prospective marketers
Осадца Ю. В., 2017 г.
ISBN 978-617-7516-31-5
Mykytenko, N.
English Vocabulary in Business written communication for prospective marketers
Осадца Ю. В., 2017 г.
ISBN 978-617-7516-31-5
Книга
Бочарников Виктор П.
Fuzzy Technology: модальности и принятие решений в маркетинговых коммуникациях
Эльга, Ника-Центр, 2002 г.
ISBN 966-521-180-3
Бочарников Виктор П.
Fuzzy Technology: модальности и принятие решений в маркетинговых коммуникациях
Эльга, Ника-Центр, 2002 г.
ISBN 966-521-180-3
Книга
Innovation management in marketing: modern trends and strategic imperatives: international scientific-practical conference, April 12-13th, 2018, Poznan, Poland
Mieszka I Skoły of Education and Administration, 2018 г.
ISBN 978-83-60038-63-5
Innovation management in marketing: modern trends and strategic imperatives: international scientific-practical conference, April 12-13th, 2018, Poznan, Poland
Mieszka I Skoły of Education and Administration, 2018 г.
ISBN 978-83-60038-63-5
Книга
Brown, Karen A.
Managing Projects: a Team-Based Approach
McGraw-Hill/Irwin, 2010 г.
ISBN 978-0-07-295966-6
Brown, Karen A.
Managing Projects: a Team-Based Approach
McGraw-Hill/Irwin, 2010 г.
ISBN 978-0-07-295966-6
Книга
Іларіонова Ніна Миколаївна
Marketing (текст англ. мовою): manual
Маркетинг
Ун-т екон. та права "КРОК", 2009 г.
ISBN відсутній
Іларіонова Ніна Миколаївна
Marketing (текст англ. мовою): manual
Маркетинг
Ун-т екон. та права "КРОК", 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Forsyth, Patrick
Marketing: a guide to the fundamentals
ISBN 978-1-57660-329-1
Forsyth, Patrick
Marketing: a guide to the fundamentals
Серія: The Economist
Bloomberg Press, 2009 г.ISBN 978-1-57660-329-1
Книга
Winston, Wayne L.
Marketing analytics: data-driven techniques with Microsoft® Excel®
John Wiley & Sons, 2014 г.
ISBN 978-1-118-37343-9
Winston, Wayne L.
Marketing analytics: data-driven techniques with Microsoft® Excel®
John Wiley & Sons, 2014 г.
ISBN 978-1-118-37343-9
Книга
Майданик, Роман Андрійович
Marketing aspects of legal practice: manual
Маркенгові аспекти юридичної практики
Правова Єдність, 2018 г.
ISBN 978-617-566-500-8
Майданик, Роман Андрійович
Marketing aspects of legal practice: manual
Маркенгові аспекти юридичної практики
Правова Єдність, 2018 г.
ISBN 978-617-566-500-8
Книга
Walker Orville C.
Marketing Strategy: planning and implementation
Irwin/McGraw-Hill, 1995 г.
ISBN 0-256-13692-0
Walker Orville C.
Marketing Strategy: planning and implementation
Irwin/McGraw-Hill, 1995 г.
ISBN 0-256-13692-0
Книга
Dziekański, Paweł
Marketing terytorialny: wyzwaniem współczesnego samorządu - wybrane zagadnienia
R.V. Svynarchuk, Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości, 2014 г.
ISBN 978-966-2254-7-85
Dziekański, Paweł
Marketing terytorialny: wyzwaniem współczesnego samorządu - wybrane zagadnienia
R.V. Svynarchuk, Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości, 2014 г.
ISBN 978-966-2254-7-85
Книга
Pryshchenko, Svitlana V.
Poster and new media. A visual language of advertising graphics: monograph
Плакат і нові медіа. Візуальна мова рекламної графіки
Condor, 2023 г.
ISBN 978-617-8244-05-7
Pryshchenko, Svitlana V.
Poster and new media. A visual language of advertising graphics: monograph
Плакат і нові медіа. Візуальна мова рекламної графіки
Condor, 2023 г.
ISBN 978-617-8244-05-7
Книга
SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика: навч. посіб.
Чернів. нац. ун-т, 2013 г.
ISBN відсутній
SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика: навч. посіб.
Чернів. нац. ун-т, 2013 г.
ISBN відсутній
Книга
Marglin, Stephen A.
The Dismal Science: How Thinking Like an Economist Undermines Community
Harvard University Press, 2008 г.
ISBN 978-0-674-02654-4
Marglin, Stephen A.
The Dismal Science: How Thinking Like an Economist Undermines Community
Harvard University Press, 2008 г.
ISBN 978-0-674-02654-4
Книга
Moeller, Leslie H.
The Four Pillars of Profit-Driven Marketing: how to maximize creativity, accountability, and roi
McGraw-Hill, 2009 г.
ISBN 978-0-07-161505-1
Moeller, Leslie H.
The Four Pillars of Profit-Driven Marketing: how to maximize creativity, accountability, and roi
McGraw-Hill, 2009 г.
ISBN 978-0-07-161505-1
Книга
Киселева, А. А.
Активное продвижение: тренинг. Игры и упражнения
Гуманитарный Центр, 2020 г.
ISBN 978-617-7758-43-2
Киселева, А. А.
Активное продвижение: тренинг. Игры и упражнения
Гуманитарный Центр, 2020 г.
ISBN 978-617-7758-43-2