Одеська національна наукова
бібліотека
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день
Електронний каталог
Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.
Пошук :
Нові надходження
Простий пошук
Автори
Видавництва
Серії
Тезауруси
Індекси УДК
Довідка :
Як освоїти пошук в ЕК
Приклади оформлення бланка вимоги
Перелік наукових спеціальностей
Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS
Електронний каталог : Книги у рубриці: якість обслуговування
Рубрики
--> якість обслуговування
Рубрика
Назва:
якість обслуговування
Друк списку
Зв'язані описи:
Відобразити для друку:
сторінку
|
інверсія
|
сброс
|
друк
(
0
)
Нет экз.
Стаття
Матвейко, Ігор Ігорович
Якість обслуговування користувачів в контексті комфортності бібліотечного простору: результати со...
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Шимко, Ольга Володимирівна
Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Огієнко, Микола
Управління персоналом підприємств готельно-ресторанного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Бедрадіна, Г. К.
Методи оцінювання якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній