Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: вплив мас-медіа
Рубрики
--> вплив мас-медіа
Друк списку
--> вплив мас-медіа
Рубрика
- Назва:
- вплив мас-медіа
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Примаченко, Ольга Василівна
ЗМІ та скандали в ЗМІ як фактор впливу на аудиторію: філософський аспект
б.г.
ISBN відсутній
Примаченко, Ольга Василівна
ЗМІ та скандали в ЗМІ як фактор впливу на аудиторію: філософський аспект
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Виздрик, Віталій Степанович
Ідеологія — інформаційна складова російської агресії
б.г.
ISBN відсутній
Виздрик, Віталій Степанович
Ідеологія — інформаційна складова російської агресії
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Рачинська, Олена
Оптимізаційний вплив мас-медіа на комунікативну взаємодію у сфері публічного управління
б.г.
ISBN відсутній
Рачинська, Олена
Оптимізаційний вплив мас-медіа на комунікативну взаємодію у сфері публічного управління
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Левантович, Оксана
Висвітлення пандемії коронавірусу в медіа: аналіз поглядів Георгія Почепцова
б.г.
ISBN відсутній
Левантович, Оксана
Висвітлення пандемії коронавірусу в медіа: аналіз поглядів Георгія Почепцова
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Мончук, Анна
Роль медіа в польсько-українських стосунках (трактування Богдана Осадчука)
б.г.
ISBN відсутній
Мончук, Анна
Роль медіа в польсько-українських стосунках (трактування Богдана Осадчука)
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Саківська, Ірина
Україна в порядку денному "Newsweek" у першому кварталі 2014 року
б.г.
ISBN відсутній
Саківська, Ірина
Україна в порядку денному "Newsweek" у першому кварталі 2014 року
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Євченко, Т. А.
До питання про трактування терміна "медіакультура" споживачами медійного продукту (на прикладі За...
б.г.
ISBN відсутній
Євченко, Т. А.
До питання про трактування терміна "медіакультура" споживачами медійного продукту (на прикладі За...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Андрєєва, О. С.
Теоретичне дослідження "практичного" феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сього...
б.г.
ISBN відсутній
Андрєєва, О. С.
Теоретичне дослідження "практичного" феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сього...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Чмихун, Світлана Євгенівна
ЗМІ як агент неявного примусу поведінкової культури
б.г.
ISBN відсутній
Чмихун, Світлана Євгенівна
ЗМІ як агент неявного примусу поведінкової культури
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Брадов, В. В.
Проблематика контенту друкованих видань промислового міста: соціальний аспект
б.г.
ISBN відсутній
Брадов, В. В.
Проблематика контенту друкованих видань промислового міста: соціальний аспект
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Макух-Федоркова, Іванна
Формування концептів масової комунікації у 40-60-х рр. XX ст. на основі досліджень громадської думки
б.г.
ISBN відсутній
Макух-Федоркова, Іванна
Формування концептів масової комунікації у 40-60-х рр. XX ст. на основі досліджень громадської думки
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Поліщук, І. О.
Вплив ЗМІ на свідомість дітей в окупованих районах Донецької та Луганської областей
б.г.
ISBN відсутній
Поліщук, І. О.
Вплив ЗМІ на свідомість дітей в окупованих районах Донецької та Луганської областей
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Trends in media development in Ukraine: Social communication and legal aspects
Тенденція розвитку медіа в Україні: соціальні комунікації та правові аспекти
б.г.
ISBN відсутній
Trends in media development in Ukraine: Social communication and legal aspects
Тенденція розвитку медіа в Україні: соціальні комунікації та правові аспекти
б.г.
ISBN відсутній