Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Корж, Марина Володимирівна
К списку авторов
Корж, Марина Володимирівна
Сортувати за:заглавиюЗв'язані описи:
Книга
Корж Марина Володимирівна
Управління конкурентоспроможністю продукції в промисловій сфері: навч. посіб. для студ. інж.-екон. спец. і слухачів системи післядипломної освіти
ДДМА, 2005 г.
ISBN 966-7851-88-5
Корж Марина Володимирівна
Управління конкурентоспроможністю продукції в промисловій сфері: навч. посіб. для студ. інж.-екон. спец. і слухачів системи післядипломної освіти
ДДМА, 2005 г.
ISBN 966-7851-88-5
Книга
Корж Марина Володимирівна
Маркетинг машинобудівного виробництва: навчальний посібник
ДДМА, 2006 г.
ISBN 966-379-080-6
Корж Марина Володимирівна
Маркетинг машинобудівного виробництва: навчальний посібник
ДДМА, 2006 г.
ISBN 966-379-080-6
Книга
Корж Марина Володимирівна
Стратегія міжнародного маркетингу. Теорія і практика: монографія
ДДМА, 2010 г.
ISBN відсутній
Корж Марина Володимирівна
Стратегія міжнародного маркетингу. Теорія і практика: монографія
ДДМА, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Макогон Юрій Володимирович
Маркетингова політика в системі управління конкурентоспроможністю промислової продукції: монографія
ДДМА, 2009 г.
ISBN відсутній
Макогон Юрій Володимирович
Маркетингова політика в системі управління конкурентоспроможністю промислової продукції: монографія
ДДМА, 2009 г.
ISBN відсутній
Автореферат/Дисертація
Корж Марина Володимирівна
Стратегії міжнародного маркетингу в умовах глобалізації: автореф. дис. ... д-ра екон. наук, 08.00.02
[б.в.], 2010 г.
ISBN відсутній
Корж Марина Володимирівна
Стратегії міжнародного маркетингу в умовах глобалізації: автореф. дис. ... д-ра екон. наук, 08.00.02
[б.в.], 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Корж Марина Володимирівна
Промисловий маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗів
ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-491-4
Корж Марина Володимирівна
Промисловий маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗів
ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-491-4
Книга
Корж Марина Володимирівна
Механізм управління інструментарієм міжнародного маркетингу. Теорія і практика: монографія
ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-495-2
Корж Марина Володимирівна
Механізм управління інструментарієм міжнародного маркетингу. Теорія і практика: монографія
ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-495-2
Книга
Корж Марина Володимирівна
Маркетинг. Теорія і практика. Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу: навч. посіб. для студ. ВНЗів
ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-502-7
Корж Марина Володимирівна
Маркетинг. Теорія і практика. Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу: навч. посіб. для студ. ВНЗів
ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-502-7
Книга
Корж Марина Володимирівна
Маркетинг: теорія і практика. Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.
ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-509-6
Корж Марина Володимирівна
Маркетинг: теорія і практика. Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.
ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-509-6
Книга
Корж Марина Володимирівна
Формування системи інноваційного розвитку глобалізованої економіки на основі управління маркетинг...: монографія
ДДМА, 2012 г.
ISBN 966-379-540-9
Корж Марина Володимирівна
Формування системи інноваційного розвитку глобалізованої економіки на основі управління маркетинг...: монографія
ДДМА, 2012 г.
ISBN 966-379-540-9
Книга
Корж Марина Володимирівна
Маркетингова діяльність підприємств в умовах глобалізації: моногр.
ДДМА, 2012 г.
ISBN 978-966-379-556-0
Корж Марина Володимирівна
Маркетингова діяльність підприємств в умовах глобалізації: моногр.
ДДМА, 2012 г.
ISBN 978-966-379-556-0
Книга
Акімова, Людмила Миколаївна
Управління конкурентоспроможністю промислового підприємства: монографія
НУВГП, 2017 г.
ISBN 978-966-327-358-7
Акімова, Людмила Миколаївна
Управління конкурентоспроможністю промислового підприємства: монографія
НУВГП, 2017 г.
ISBN 978-966-327-358-7
Книга
Корж, Марина Володимирівна
Маркетинг: навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл.
Центр учбової літератури, 2008 г.
ISBN 978-966-364-760-9
Корж, Марина Володимирівна
Маркетинг: навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл.
Центр учбової літератури, 2008 г.
ISBN 978-966-364-760-9