Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок-четвер – з 9.00 до 20.00, субота-неділя – з 10.00 до 18.00.
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Поиск :

  • Новые поступления
  • Простой поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)
  • Индексы УДК

Справка :

  • Как освоить поиск в ЭК

  • Примеры оформления бланка требования

  • Перечень научных специальностей

  • Сокращенная таблица УДК

Электронный каталог : Сологуб, Олена Петрівна

К списку авторов

Сологуб, Олена Петрівна

Сортировать по: заглавию

Связанные описания:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Рекламний менеджмент
Недоступно
 0 из 1
Книга

Рекламний менеджмент: Метод. вказівки до вивч. дисц. для студ. спец. 7.050108 "Маркетинг" заоч. форми навч.
НУХТ, 2002 г.
ISBN отсутствует


Маркетингова цінова політика
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингова цінова політика: Метод. вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольної роботи для студ. спец. 6.050100 "Маркетинг" заоч. форми навч.
НУХТ, 2002 г.
ISBN отсутствует


Менеджмент персоналу
Недоступно
 0 из 1
Книга

Менеджмент персоналу: Метод. вказівки до вивч. дисципліни та виконання самост. роботи для студ. спец. 8.050107 "Економіка підприємства", "Економіка і право", 8.050108 "Маркетинг" ден. форми...
НУХТ, 2002 г.
ISBN отсутствует


Рекламний менеджмент
Недоступно
 0 из 1
Книга

Рекламний менеджмент: Метод. вказівки до викон. курсового проекту для студ. спец. 7.050108, 8.050108 "Маркетинг" ден. та заоч. форм навч. і другої вищої освіти
НУХТ, 2003 г.
ISBN отсутствует


Товарна інноваційна політика
Недоступно
 0 из 1
Книга
Антошкіна Лідія Іванівна
Товарна інноваційна політика: навч.-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни для підготовки магістрів зі спец. 8.050108 "Маркетинг"
ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2007 г.
ISBN отсутствует


Стратегічний маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга

Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посіб. для ВНЗ
Юго-Восток, 2013 г.
ISBN 978-966-374-731-6


© www.odnb.odessa.ua 2012—2021