Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Лисиця, Надія Михайлівна
К списку авторов
Лисиця, Надія Михайлівна
Сортувати за:заглавиюЗв'язані описи:
Книга
Бодаренко Людмила Миколаївна
Концептуальні засади стратегії розвитку Харківського регіону
Модель Всесвіту, 2001 г.
ISBN відсутній
Бодаренко Людмила Миколаївна
Концептуальні засади стратегії розвитку Харківського регіону
Модель Всесвіту, 2001 г.
ISBN відсутній
Книга
Бондаренко Людмила Миколаївна
Параметрична оцінка соціально-економічного стану Харківського регіону
ХДЕУ, 2001 г.
ISBN відсутній
Бондаренко Людмила Миколаївна
Параметрична оцінка соціально-економічного стану Харківського регіону
ХДЕУ, 2001 г.
ISBN відсутній
Книга
Пономаренко Володимир Степанович
Економічні та соціальні аспекти управління інвестиційною діяльністю: Монографія
ХДЕУ, 2003 г.
ISBN 966-676-047-9
Пономаренко Володимир Степанович
Економічні та соціальні аспекти управління інвестиційною діяльністю: Монографія
ХДЕУ, 2003 г.
ISBN 966-676-047-9
Книга
Лисиця Надія Михайлівна
Маркетингова діяльність у вправах та завданнях: Навчальний посібник
НМК ВО, 1991 г.
ISBN відсутній
Лисиця Надія Михайлівна
Маркетингова діяльність у вправах та завданнях: Навчальний посібник
НМК ВО, 1991 г.
ISBN відсутній
Книга
Лисиця Надія Михайлівна
Соціально-економічні аспекти розвитку рекламної діяльності
ХНЕУ, 2007 г.
ISBN відсутній
Лисиця Надія Михайлівна
Соціально-економічні аспекти розвитку рекламної діяльності
ХНЕУ, 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг": для студ. спец. 8.050206 денної форми навчання
ХНЕУ, 2007 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг": для студ. спец. 8.050206 денної форми навчання
ХНЕУ, 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Лисиця Надія Михайлівна
Міжнародний бізнес: теорія і практика: монографія
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Лисиця Надія Михайлівна
Міжнародний бізнес: теорія і практика: монографія
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг": для студ. спец. 6.050100 "Міжнародна економіка" всіх форм навчання, У521.23я7
[б.в.], 2007 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг": для студ. спец. 6.050100 "Міжнародна економіка" всіх форм навчання, У521.23я7
[б.в.], 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Магістерська програма "Реклама та зв'язки з громадськістю в міжнародному бізнесі": для студентів спец. "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
ISBN 978-966-676-393-1
Магістерська програма "Реклама та зв'язки з громадськістю в міжнародному бізнесі": для студентів спец. "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
Серія: Магістерські програми
ХНЕУ, 2010 г.ISBN 978-966-676-393-1
Книга
Лисиця, Надія Михайлівна
Соціологія реклами: навч. посіб. для студ. вищих навч. закл.
ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012 г.
ISBN 978-966-623-904-7
Лисиця, Надія Михайлівна
Соціологія реклами: навч. посіб. для студ. вищих навч. закл.
ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012 г.
ISBN 978-966-623-904-7
Книга
Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчаль...: для студ. напряму підгот. 6.030507 "Маркетинг" ден. форми навч.
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 г.
ISBN відсутній
Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчаль...: для студ. напряму підгот. 6.030507 "Маркетинг" ден. форми навч.
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 г.
ISBN відсутній
Книга
Сучасний маркетинг: аналіз та перспективи розвитку
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 г.
ISBN 978-966-676-599-7
Сучасний маркетинг: аналіз та перспективи розвитку
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 г.
ISBN 978-966-676-599-7