Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: рекламні тексти
Рубрики
--> рекламні тексти
Друк списку
--> рекламні тексти
Рубрика
- Назва:
- рекламні тексти
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Ілінець, Анна Дмитрівна
Проблематика перекладу рекламних повідомлень в рамках міжкультурної комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Ілінець, Анна Дмитрівна
Проблематика перекладу рекламних повідомлень в рамках міжкультурної комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Романюк, Тетяна Олександрівна
Функціонально-прагматичні особливості товарного знаку (на матеріалі текстів англомовної реклами)
б.г.
ISBN відсутній
Романюк, Тетяна Олександрівна
Функціонально-прагматичні особливості товарного знаку (на матеріалі текстів англомовної реклами)
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Весельська, Рената
Лінгвістична специфіка та кореляція мовленнєвих складових екодискурсу
б.г.
ISBN відсутній
Весельська, Рената
Лінгвістична специфіка та кореляція мовленнєвих складових екодискурсу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Макарук, Лариса Леонідівна
Диференційні ознаки сучасної англомовної реклами
б.г.
ISBN відсутній
Макарук, Лариса Леонідівна
Диференційні ознаки сучасної англомовної реклами
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Застровська, Софія Олександрівна
Засоби візуальної риторики в реалізації комунікативної інтенції адресанта рекламної комунікації (...
б.г.
ISBN відсутній
Застровська, Софія Олександрівна
Засоби візуальної риторики в реалізації комунікативної інтенції адресанта рекламної комунікації (...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Черник, М. В.
Прагматична адаптація німецькомовної реклами для українського реципієнта
б.г.
ISBN відсутній
Черник, М. В.
Прагматична адаптація німецькомовної реклами для українського реципієнта
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Зелена, Юлія
Лінгвопрагматичний аспект сучасного франкомовного рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній
Зелена, Юлія
Лінгвопрагматичний аспект сучасного франкомовного рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Малинівська, Ольга
Місце англомовної Інтернет-реклами у сучасній лінгвістиці
б.г.
ISBN відсутній
Малинівська, Ольга
Місце англомовної Інтернет-реклами у сучасній лінгвістиці
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
М'яснянкіна, Любов
Експліцитні та імпліцитні внутрішньотекстові зв'язки між частинами рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній
М'яснянкіна, Любов
Експліцитні та імпліцитні внутрішньотекстові зв'язки між частинами рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Косенко, Анна Володимирівна
Лінгвістичні особливості рекламних текстів та їх перекладу
б.г.
ISBN відсутній
Косенко, Анна Володимирівна
Лінгвістичні особливості рекламних текстів та їх перекладу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Вечоринська, Тетяна Вікторівна
Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів
б.г.
ISBN відсутній
Вечоринська, Тетяна Вікторівна
Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Цупікова, Олена Анатоліївна
Рекламний дискурс як один із типів інституційного дискурсу
б.г.
ISBN відсутній
Цупікова, Олена Анатоліївна
Рекламний дискурс як один із типів інституційного дискурсу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Добровольська, Діана Михайлівна
Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійсь...
б.г.
ISBN відсутній
Добровольська, Діана Михайлівна
Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійсь...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Талан, Наталія Ігорівна
Англомовна реклама: її специфіка та особливості перекладу українською мовою
б.г.
ISBN відсутній
Талан, Наталія Ігорівна
Англомовна реклама: її специфіка та особливості перекладу українською мовою
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Талан, Наталія Ігорівна
Модальність та переконання у рекламі: перекладацький аспект
б.г.
ISBN відсутній
Талан, Наталія Ігорівна
Модальність та переконання у рекламі: перекладацький аспект
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Безугла, Лілія Ростиславівна
Функції мови у лінгвопрагматичній моделі рекламного дискурсу
б.г.
ISBN відсутній
Безугла, Лілія Ростиславівна
Функції мови у лінгвопрагматичній моделі рекламного дискурсу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Семенова, О. В.
Емотивний компонент як прагматичний складник рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній
Семенова, О. В.
Емотивний компонент як прагматичний складник рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Грушевська, Ю. А.
Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію
б.г.
ISBN відсутній
Грушевська, Ю. А.
Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Тимкова, Валентина Андріївна
Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень
б.г.
ISBN відсутній
Тимкова, Валентина Андріївна
Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень
б.г.
ISBN відсутній