Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: українська реклама
Рубрики
--> українська реклама
Друк списку
--> українська реклама
Рубрика
- Назва:
- українська реклама
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Горлачова, Вікторія Володимирівна
Сучасні лексичні запозичення серед кольоропозначень в україномовній та російськомовній рекламі
б.г.
ISBN відсутній
Горлачова, Вікторія Володимирівна
Сучасні лексичні запозичення серед кольоропозначень в україномовній та російськомовній рекламі
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Добровольська, Діана Михайлівна
Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійсь...
б.г.
ISBN відсутній
Добровольська, Діана Михайлівна
Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійсь...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Грушевська, Ю. А.
Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію
б.г.
ISBN відсутній
Грушевська, Ю. А.
Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Насакіна, С. В.
Різноманітність жанрів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів крізь призму ономастики
б.г.
ISBN відсутній
Насакіна, С. В.
Різноманітність жанрів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів крізь призму ономастики
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Сюта, Галина Мирославівна
Типологія і прагматика прецедентних висловлень у текстах української реклами
б.г.
ISBN відсутній
Сюта, Галина Мирославівна
Типологія і прагматика прецедентних висловлень у текстах української реклами
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Бугайова, Оксана Іванівна
Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній
Бугайова, Оксана Іванівна
Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Гузенко, Світлана Валентинівна
Складне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганах
б.г.
ISBN відсутній
Гузенко, Світлана Валентинівна
Складне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганах
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Вашист, Катерина
Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсі
б.г.
ISBN відсутній
Вашист, Катерина
Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсі
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Пикалюк, Роман Володимирович
Модальна організація текстів рекламних слоганів
б.г.
ISBN відсутній
Пикалюк, Роман Володимирович
Модальна організація текстів рекламних слоганів
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Поплавська, Людмила Володимирівна
Сучасна реклама: мовностилістичний аспект (на матеріалі газет Кам'янеччини)
б.г.
ISBN відсутній
Поплавська, Людмила Володимирівна
Сучасна реклама: мовностилістичний аспект (на матеріалі газет Кам'янеччини)
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Бугайова, Оксана
Специфіка вживання дієслівних форм у текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній
Бугайова, Оксана
Специфіка вживання дієслівних форм у текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Закутня, Анна Юріївна
Лексика іншомовного походження в українській рекламі кінця XIX - першої половини XX ст. в контекс...
б.г.
ISBN відсутній
Закутня, Анна Юріївна
Лексика іншомовного походження в українській рекламі кінця XIX - першої половини XX ст. в контекс...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Косменюк, Вікторія Юріївна
Особливості реалізації мовної гри в рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній
Косменюк, Вікторія Юріївна
Особливості реалізації мовної гри в рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Кирилова, Аліна Ігорівна
Український рекламний ринок у зв'язку з ґендерними та віковими особливостями аудиторії
б.г.
ISBN відсутній
Кирилова, Аліна Ігорівна
Український рекламний ринок у зв'язку з ґендерними та віковими особливостями аудиторії
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Lysytsia, Nadiia
Features of formation of advertising creativity
Особливості формування креативності реклами
б.г.
ISBN відсутній
Lysytsia, Nadiia
Features of formation of advertising creativity
Особливості формування креативності реклами
б.г.
ISBN відсутній