Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: цільова аудиторія
Рубрики
--> цільова аудиторія
Друк списку
--> цільова аудиторія
Рубрика
- Назва:
- цільова аудиторія
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Пуцята, Ірина
Медіамістифікація у контексті всеукраїнських телеканалів: український досвід
б.г.
ISBN відсутній
Пуцята, Ірина
Медіамістифікація у контексті всеукраїнських телеканалів: український досвід
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Anataichuk, Inna M.
Advertisement as a Means of Communication: the content and Peculiarities of Translation
б.г.
ISBN відсутній
Anataichuk, Inna M.
Advertisement as a Means of Communication: the content and Peculiarities of Translation
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Яременко, В. П.
Упровадження спортивних PR-технологій для формування іміджу сучасного університету
б.г.
ISBN відсутній
Яременко, В. П.
Упровадження спортивних PR-технологій для формування іміджу сучасного університету
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Jasnikowski, A.
Propaganda and PR in social networks as an element of anti-crisis marketing of certain territories
Пропаганда та PR у соціальних мережах як елемент антикризового маркетингу окремих територій
б.г.
ISBN відсутній
Jasnikowski, A.
Propaganda and PR in social networks as an element of anti-crisis marketing of certain territories
Пропаганда та PR у соціальних мережах як елемент антикризового маркетингу окремих територій
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Дунська, Алла Рашидівна
Формування сучасної стратегії просування підприємства на міжнародному ринку в умовах цифрової тра...
б.г.
ISBN відсутній
Дунська, Алла Рашидівна
Формування сучасної стратегії просування підприємства на міжнародному ринку в умовах цифрової тра...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Монахова, Т. В.
Ефективні заголовки як проблема медіагалузі та об'єкт лінгвістики
б.г.
ISBN відсутній
Монахова, Т. В.
Ефективні заголовки як проблема медіагалузі та об'єкт лінгвістики
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Супрун, В. М.
Медіаконцепт "материнство" у сучасній телевізійній рекламі: специфіка, соціальна значущість
б.г.
ISBN відсутній
Супрун, В. М.
Медіаконцепт "материнство" у сучасній телевізійній рекламі: специфіка, соціальна значущість
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Брадов, В. В.
Проблематика контенту друкованих видань промислового міста: соціальний аспект
б.г.
ISBN відсутній
Брадов, В. В.
Проблематика контенту друкованих видань промислового міста: соціальний аспект
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Білограць, Х. Р.
Цільова аудиторія та канали поширення науково-популярної інформації в медіа
б.г.
ISBN відсутній
Білограць, Х. Р.
Цільова аудиторія та канали поширення науково-популярної інформації в медіа
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Гаврилюк, О. В.
Пандемична криза як каталізатор діджиталізації туристичної індустрії
б.г.
ISBN відсутній
Гаврилюк, О. В.
Пандемична криза як каталізатор діджиталізації туристичної індустрії
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Chebanova, T.
Social Media Marketing as a Tool for Promoting Services and Products Online
Social Media Marketing як інструмент просування послуг та товарів у мережі Інтернет
б.г.
ISBN відсутній
Chebanova, T.
Social Media Marketing as a Tool for Promoting Services and Products Online
Social Media Marketing як інструмент просування послуг та товарів у мережі Інтернет
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Орел, А. М.
Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Орел, А. М.
Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Karanevych, Mariana
Narratives of Ukraine and Manipulative Techniques in Russian English-Language Media
б.г.
ISBN відсутній
Karanevych, Mariana
Narratives of Ukraine and Manipulative Techniques in Russian English-Language Media
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Буторіна, В. Б.
Механізм використання інструментарію психологічного впливу реклами на споживача
б.г.
ISBN відсутній
Буторіна, В. Б.
Механізм використання інструментарію психологічного впливу реклами на споживача
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Пономаренко, Ігор Віталійович
Інструмент інтернет-маркетингу — SEO-оптимізація сайту підприємства
б.г.
ISBN відсутній
Пономаренко, Ігор Віталійович
Інструмент інтернет-маркетингу — SEO-оптимізація сайту підприємства
б.г.
ISBN відсутній