Одеська національна наукова
бібліотека
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день
Електронний каталог
Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.
Пошук :
Нові надходження
Простий пошук
Автори
Видавництва
Серії
Тезауруси
Індекси УДК
Довідка :
Як освоїти пошук в ЕК
Приклади оформлення бланка вимоги
Перелік наукових спеціальностей
Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS
Електронний каталог : Книги у рубриці: клієнтоорієнтований підхід
Рубрики
--> клієнтоорієнтований підхід
Рубрика
Назва:
клієнтоорієнтований підхід
Друк списку
Зв'язані описи:
Відобразити для друку:
сторінку
|
інверсія
|
сброс
|
друк
(
0
)
Нет экз.
Стаття
Modifications of Digital Technologies by Client-oriented Service of Logistics Activities in the M...
Видозміни цифрових технологій клієнтоорієнтованого сервісу логістичної діяльності в системі менеджменту підприємства
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Семенова, К. Д.
Моделювання впливу факторів клієнтського капіталу на доходи банківських установ
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Наумік-Гладка, Катерина Георгіївна
Безпека бізнес-процесів та делових комунікацій в умовах діджиталізації
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Shafranova, K.
B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition, and Retention
Маркетингові стратегії B2B: створення цінності, залучення ключових клієнтів та ретенція
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Гуменюк, А. М.
Порівняльний аналіз сучасних підходів до визначення сутності поняття "сфера гостинності"
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Карамушка, Людмила
Орієнтація на клієнта персоналу комерційних організацій: рівень розвитку та зв'язок з комунікатив...
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Корнівська, Валерія Олегівна
Цифрові трансформації: ризики клієнтоорієнтованих фінансів
б.г.
ISBN відсутній