Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Маркетинг
Рубрики
--> Підприємства
----> Маркетинг
Друк списку
--> Підприємства
----> Маркетинг
Рубрика
- Назва:
- Маркетинг
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Дмитрієв Ілля Андрійович
Економіка підприємства та маркетинг: навч.-метод. посібник
ХНАДУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Дмитрієв Ілля Андрійович
Економіка підприємства та маркетинг: навч.-метод. посібник
ХНАДУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового менеджменту підприємств: Монографія
ДонДУЕТ, 2005 г.
ISBN відсутній
Балабанова Людмила Веніамінівна
Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового менеджменту підприємств: Монографія
ДонДУЕТ, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Балабаниць Анжеліка Володимирівна
Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми: монографія
ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN 966-385-208-9
Балабаниць Анжеліка Володимирівна
Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми: монографія
ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN 966-385-208-9
Книга
Сухарева Людмила Олексіївна
Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика: монографія
ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN відсутній
Сухарева Людмила Олексіївна
Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика: монографія
ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетинг відносин в системі управління підприємством: монографія
ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN відсутній
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетинг відносин в системі управління підприємством: монографія
ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Белявцев Михаил Иванович
Маркетинг и логистика в управлении коммерческой деятельностью предприятий: отраслевой и региональ...: монография
ДонНУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Белявцев Михаил Иванович
Маркетинг и логистика в управлении коммерческой деятельностью предприятий: отраслевой и региональ...: монография
ДонНУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Котлер Филип
Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Альпіна Паблішер, 2020 г.
ISBN 978-617-7858-10-1
Котлер Филип
Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Альпіна Паблішер, 2020 г.
ISBN 978-617-7858-10-1
Книга
Окландер Михайло Анатолійович
Маркетинг підприємств споживчої кооперації України: монографія
Автограф, 2005 г.
ISBN відсутній
Окландер Михайло Анатолійович
Маркетинг підприємств споживчої кооперації України: монографія
Автограф, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетинг підприємства: навч. посібник для студентів ВНЗів
ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN відсутній
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетинг підприємства: навч. посібник для студентів ВНЗів
ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Кожекин Геннадий Яковлевич
Маркетинг предприятия: Учебное пособие
Книжный дом, Мисанта, 2004 г.
ISBN 985-428-750-5
Кожекин Геннадий Яковлевич
Маркетинг предприятия: Учебное пособие
Книжный дом, Мисанта, 2004 г.
ISBN 985-428-750-5
Книга
Стадник, Валентина Василівна
Маркетинг-менеджмент інноваційного розвитку підприємства: монографія
Гонта А. С., 2013 г.
ISBN 978-966-96683-8-7
Стадник, Валентина Василівна
Маркетинг-менеджмент інноваційного розвитку підприємства: монографія
Гонта А. С., 2013 г.
ISBN 978-966-96683-8-7
Книга
Корж Марина Володимирівна
Маркетингова діяльність підприємств в умовах глобалізації: моногр.
ДДМА, 2012 г.
ISBN 978-966-379-556-0
Корж Марина Володимирівна
Маркетингова діяльність підприємств в умовах глобалізації: моногр.
ДДМА, 2012 г.
ISBN 978-966-379-556-0
Книга
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія
Центр учбової літератури, 2016 г.
ISBN 978-617-673-464-2
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія
Центр учбової літератури, 2016 г.
ISBN 978-617-673-464-2
Книга
Щербак Валерія Геннадіївна
Маркетингова політика розподілення: підручник: для вищ. навч. закл.
ISBN 978-966-392-310-9
Щербак Валерія Геннадіївна
Маркетингова політика розподілення: підручник: для вищ. навч. закл.
Серія: Навчальне видання
ВД "ІНЖЕК", 2010 г.ISBN 978-966-392-310-9
Книга
Щербак Валерія Геннадіївна
Маркетингова політика розподілу: Навчальний посібник
ВД "ІНЖЕК", 2004 г.
ISBN 966-85150-2-1
Щербак Валерія Геннадіївна
Маркетингова політика розподілу: Навчальний посібник
ВД "ІНЖЕК", 2004 г.
ISBN 966-85150-2-1
Книга
Волкова, Наталія Іванівна
Маркетингова товарна політика: метод. вказівки до самостійної роботи: для студ. спец. 6.030507 - "Маркетинг" напряму підготов. 0305 - "Економіка і підприємництво" ден. форми навч. IV...
Наука і техніка, 2012 г.
ISBN відсутній
Волкова, Наталія Іванівна
Маркетингова товарна політика: метод. вказівки до самостійної роботи: для студ. спец. 6.030507 - "Маркетинг" напряму підготов. 0305 - "Економіка і підприємництво" ден. форми навч. IV...
Наука і техніка, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Монографія
ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN 966-385-016-7
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Монографія
ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN 966-385-016-7
Книга
Тимонин Александр Михайлович
Маркетинговая стратегия промышленных альянсов: Монография
ИД "ИНЖЭК", 2004 г.
ISBN 966-85152-9-3
Тимонин Александр Михайлович
Маркетинговая стратегия промышленных альянсов: Монография
ИД "ИНЖЭК", 2004 г.
ISBN 966-85152-9-3
Книга
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: матеріали міжвузів. наук.-практ. конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 17 квітня 2009 р., м. Дніпропетровськ
ДУЕП, 2009 г.
ISBN відсутній
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: матеріали міжвузів. наук.-практ. конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 17 квітня 2009 р., м. Дніпропетровськ
ДУЕП, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід: Монографія
ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN відсутній
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід: Монографія
ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN відсутній
Книга
Маркетинговий аналіз: навч. посіб.
Видавництво ТНЕУ "Економічна думка", 2012 г.
ISBN 978-966-654-296-3
Маркетинговий аналіз: навч. посіб.
Видавництво ТНЕУ "Економічна думка", 2012 г.
ISBN 978-966-654-296-3
Книга
Балабанова Людмила Вениаминовна
Маркетинговый аудит системы сбыта: Монография
ISBN 966-7634-66-3
Балабанова Людмила Вениаминовна
Маркетинговый аудит системы сбыта: Монография
Серія: Школа маркетингового бизнеса
ДонГУЭТ, 2003 г.ISBN 966-7634-66-3
Книга
Методи діагностики при адміністративному управлінні стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія
СПД Купріянов В. С., 2011 г.
ISBN 978-966-2991-70-3
Методи діагностики при адміністративному управлінні стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія
СПД Купріянов В. С., 2011 г.
ISBN 978-966-2991-70-3
Книга
Криворучко Оксана Миколаївна
Методичні рекомендації з оцінки маркетингових можливостей автотранспортних підприємств та формува...
[б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній
Криворучко Оксана Миколаївна
Методичні рекомендації з оцінки маркетингових можливостей автотранспортних підприємств та формува...
[б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній