Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Павленко Анатолій Федорович - Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика
Павленко Анатолій Федорович - Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика
Книга
Автор: Павленко Анатолій Федорович
Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика : Монографія
Видавництво: КНЕУ, 2005 г.
ISBN 966-574-801-7
Автор: Павленко Анатолій Федорович
Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика : Монографія
Видавництво: КНЕУ, 2005 г.
ISBN 966-574-801-7
(UA) Книга
III> 71666
626594 Главный филиал
Павленко, Анатолій Федорович.
Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика : Монографія / Анатолій Федорович Павленко, Анатолій Володимирович Войчак, Тетяна Олександрівна Примак; В.о. Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана.– К. : КНЕУ, 2005.– 408 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-574-801-7 : 43.00.
ББК У521.23
-- 1. Маркетинг.
III> 71666
626594 Главный филиал
Павленко, Анатолій Федорович.
Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика : Монографія / Анатолій Федорович Павленко, Анатолій Володимирович Войчак, Тетяна Олександрівна Примак; В.о. Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана.– К. : КНЕУ, 2005.– 408 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-574-801-7 : 43.00.
ББК У521.23
-- 1. Маркетинг.