Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Черчик Лариса Миколаївна - Маркетинг рекреаційних територій: теорія, методологія, практика
Черчик Лариса Миколаївна - Маркетинг рекреаційних територій: теорія, методологія, практика
Книга
Автор: Черчик Лариса Миколаївна
Маркетинг рекреаційних територій: теорія, методологія, практика : Монографія
Видавництво: РВВ ЛДТУ, 2006 г.
ISBN 966-7667-59-6
Автор: Черчик Лариса Миколаївна
Маркетинг рекреаційних територій: теорія, методологія, практика : Монографія
Видавництво: РВВ ЛДТУ, 2006 г.
ISBN 966-7667-59-6
(UA) Книга
III> 70059
640820 Главный филиал
Черчик, Лариса Миколаївна.
Маркетинг рекреаційних територій: теорія, методологія, практика : Монографія / Лариса Миколаївна Черчик.– Луцьк : РВВ ЛДТУ, 2006.– 133 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 123-127 . – На укр. яз.
ISBN 966-7667-59-6 : 14.00.
ББК У528
ББК У544.257
-- 1. Рекреаційні ресурси – Маркетинг.
III> 70059
640820 Главный филиал
Черчик, Лариса Миколаївна.
Маркетинг рекреаційних територій: теорія, методологія, практика : Монографія / Лариса Миколаївна Черчик.– Луцьк : РВВ ЛДТУ, 2006.– 133 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 123-127 . – На укр. яз.
ISBN 966-7667-59-6 : 14.00.
ББК У528
ББК У544.257
-- 1. Рекреаційні ресурси – Маркетинг.