Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетинг, менеджмент, бізнес: сучасний стан та перспективи взаємодії
Маркетинг, менеджмент, бізнес: сучасний стан та перспективи взаємодії
Книга
Автор:
Маркетинг, менеджмент, бізнес: сучасний стан та перспективи взаємодії : збірник наук. праць: [матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 12 листопада 2009 р., м. Харків]
Видавництво: ХІБМ, 2009 г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг, менеджмент, бізнес: сучасний стан та перспективи взаємодії : збірник наук. праць: [матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 12 листопада 2009 р., м. Харків]
Видавництво: ХІБМ, 2009 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 77641
684402 Главный филиал
Маркетинг, менеджмент, бізнес: сучасний стан та перспективи взаємодії : збірник наук. праць: [матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 12 листопада 2009 р., м. Харків] / В.о. Харків. ін-т бізнесу і менеджменту; Відп. ред. М. І. Бондаренко.– Харків : ХІБМ, 2009.– 437 с.
100 пр. – На укр., рус. яз.
ISBN 966-7641-40-5 : 22.00.
ББК У521.23я43
ББК У521.214я43
ББК У509я43
-- 1. Маркетинг – Збірники. 2. Менеджмент – Збірники. 3. Бізнес – Збірники.
III> 77641
684402 Главный филиал
Маркетинг, менеджмент, бізнес: сучасний стан та перспективи взаємодії : збірник наук. праць: [матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 12 листопада 2009 р., м. Харків] / В.о. Харків. ін-т бізнесу і менеджменту; Відп. ред. М. І. Бондаренко.– Харків : ХІБМ, 2009.– 437 с.
100 пр. – На укр., рус. яз.
ISBN 966-7641-40-5 : 22.00.
ББК У521.23я43
ББК У521.214я43
ББК У509я43
-- 1. Маркетинг – Збірники. 2. Менеджмент – Збірники. 3. Бізнес – Збірники.