Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Карпенко Наталія Володимирівна - Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу
Карпенко Наталія Володимирівна - Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу
Книга
Автор: Карпенко Наталія Володимирівна
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу : монографія
Видавництво: РВВ ПУСКУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Автор: Карпенко Наталія Володимирівна
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу : монографія
Видавництво: РВВ ПУСКУ, 2008 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 78857
669319 Главный филиал
Карпенко, Наталія Володимирівна.
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу : монографія / Наталія Володимирівна Карпенко; В.о. Полтав. ун-т споживчої кооперації України.– Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008.– 364 с.
1000 пр.– Бібліогрю: с. 347-363 . – На укр. яз.
ISBN 966-7971-52-6 : 18.00.
ББК У509.0-521.23 мал.
-- 1. Підприємства – Маркетинг.
III> 78857
669319 Главный филиал
Карпенко, Наталія Володимирівна.
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу : монографія / Наталія Володимирівна Карпенко; В.о. Полтав. ун-т споживчої кооперації України.– Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008.– 364 с.
1000 пр.– Бібліогрю: с. 347-363 . – На укр. яз.
ISBN 966-7971-52-6 : 18.00.
ББК У509.0-521.23 мал.
-- 1. Підприємства – Маркетинг.