Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Кендюхов Олександр Володимирович - Брендинг: принципи управління та методологія оцінки
Кендюхов Олександр Володимирович - Брендинг: принципи управління та методологія оцінки
Книга
Автор: Кендюхов Олександр Володимирович
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки : монографія
Видавництво: ДонНУЕТ, 2012 г.
ISBN відсутній
Автор: Кендюхов Олександр Володимирович
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки : монографія
Видавництво: ДонНУЕТ, 2012 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 82922
717229 Главный филиал
Кендюхов, Олександр Володимирович.
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки : монографія / Олександр Володимирович Кендюхов, Діана Сергіївна Файвішенко; В.о. Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2012.– 210 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 185-210 . – На укр. яз.
ISBN 966-385-255-3 : 14.00.
ББК У521.23 бр.
-- 1. Торговельні марки.
III> 82922
717229 Главный филиал
Кендюхов, Олександр Володимирович.
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки : монографія / Олександр Володимирович Кендюхов, Діана Сергіївна Файвішенко; В.о. Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонНУЕТ, 2012.– 210 с.
500 пр.– Бібліогр.: с. 185-210 . – На укр. яз.
ISBN 966-385-255-3 : 14.00.
ББК У521.23 бр.
-- 1. Торговельні марки.