Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шубін, Сергій Петрович - Теоретико-методологічні засади впровадження політичного маркетингу в державному управлінні України
Шубін, Сергій Петрович - Теоретико-методологічні засади впровадження політичного маркетингу в державному управлінні України
Автореферат/Дисертація
Автор: Шубін, Сергій Петрович
Теоретико-методологічні засади впровадження політичного маркетингу в державному управлінні України : автореф. дис. ... д-ра наук. з держ. упр.
Видавництво: [б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній
Автор: Шубін, Сергій Петрович
Теоретико-методологічні засади впровадження політичного маркетингу в державному управлінні України : автореф. дис. ... д-ра наук. з держ. упр.
Видавництво: [б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 185239
Главный филиал
Шубін, Сергій Петрович.
Теоретико-методологічні засади впровадження політичного маркетингу в державному управлінні України : автореф. дис ... д-ра наук. з держ. упр. : 25.00.01 / Сергій Петрович Шубін; В.о. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України.– Харків : [б.в.], 2012.– 39 с. – На укр. яз.
-- 1. Державне управління – Теорія та історія державного управління.
A 185239
Главный филиал
Шубін, Сергій Петрович.
Теоретико-методологічні засади впровадження політичного маркетингу в державному управлінні України : автореф. дис ... д-ра наук. з держ. упр. : 25.00.01 / Сергій Петрович Шубін; В.о. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України.– Харків : [б.в.], 2012.– 39 с. – На укр. яз.
-- 1. Державне управління – Теорія та історія державного управління.