Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика
SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика
Книга
Автор:
SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика : навч. посіб.
Видавництво: Чернів. нац. ун-т, 2013 г.
ISBN відсутній
Автор:
SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика : навч. посіб.
Видавництво: Чернів. нац. ун-т, 2013 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 91634
741983 Главный филиал
SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика : навч. посіб. / І. М. Буднікевич, О. А. Баранник, С. А. Кошкаров, І. А. Крупенна, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича.– Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2013.– 88 с.
50 пр.– Бібліогр.: с. 87-88 . – На укр. яз. : 5.00.
ББК У521.23я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники. 2. SWOT-аналіз – Підручники, посібники.
III> 91634
741983 Главный филиал
SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика : навч. посіб. / І. М. Буднікевич, О. А. Баранник, С. А. Кошкаров, І. А. Крупенна, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича.– Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2013.– 88 с.
50 пр.– Бібліогр.: с. 87-88 . – На укр. яз. : 5.00.
ББК У521.23я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники. 2. SWOT-аналіз – Підручники, посібники.