Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Бокоч, Вікторія Михайлівна - Електоральний маркетинг в політичному процесі: теорія та міжнародна практика
Бокоч, Вікторія Михайлівна - Електоральний маркетинг в політичному процесі: теорія та міжнародна практика
Автореферат/Дисертація
Автор: Бокоч, Вікторія Михайлівна
Електоральний маркетинг в політичному процесі: теорія та міжнародна практика : автореф. дис. ... канд. політ. наук
Видавництво: [б.в.], 2014 г.
ISBN відсутній
Автор: Бокоч, Вікторія Михайлівна
Електоральний маркетинг в політичному процесі: теорія та міжнародна практика : автореф. дис. ... канд. політ. наук
Видавництво: [б.в.], 2014 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 192535
Главный филиал
Бокоч, Вікторія Михайлівна.
Електоральний маркетинг в політичному процесі: теорія та міжнародна практика : автореф. дис ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Вікторія Михайлівна Бокоч, Держ. заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського".– Одеса : [б.в.], 2014.– 17 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Політичні науки – Політичні інститути та процеси.
A 192535
Главный филиал
Бокоч, Вікторія Михайлівна.
Електоральний маркетинг в політичному процесі: теорія та міжнародна практика : автореф. дис ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Вікторія Михайлівна Бокоч, Держ. заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського".– Одеса : [б.в.], 2014.– 17 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Політичні науки – Політичні інститути та процеси.