Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Організаційно-управлінська та маркетингова діяльність в умовах побудови інформаційного суспільства
Організаційно-управлінська та маркетингова діяльність в умовах побудови інформаційного суспільства
(UA) Многотомник
Економіка та управління в умовах побудови інформаційного суспільства : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., присвячена 95-річчю з дня заснування ОНАЗ ім. О. С Попова та 150-річчю створення МСЕ, 27-28 квітня 2015 р., м Одеса / Одес. нац. акад. зв'язку ім. О. С. Попова, НАН України. Ін-т проблем ринку та економ.-еколог. дослідж., Азербайджан. техн. ун-т (м. Баку, Азербайджан); Гол. оргком. П. П. Воробієнко; Відп. за вип. О. М. Бондаренко.– Одеса : ОНАЗ ім. О. С. Попова, 2015 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-582-023-0.
(UA) Книга
III> 95304
778923 Главный филиал
Секція 2 : Організаційно-управлінська та маркетингова діяльність в умовах побудови інформаційного суспільства.– 2015.– 147 с.
80 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-617-582-025-4 : 15.00.
ББК У539.0-521.23я431
-- 1. Суспільство, інформаційне – Конференції. 2. Україна – Економіка – Управління – Конференції. 3. Україна – Економіка – Соціальні питання – Конференції. 4. Україна – Економіка – Конференції. 5. Маркетинг – Конференції.
Економіка та управління в умовах побудови інформаційного суспільства : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., присвячена 95-річчю з дня заснування ОНАЗ ім. О. С Попова та 150-річчю створення МСЕ, 27-28 квітня 2015 р., м Одеса / Одес. нац. акад. зв'язку ім. О. С. Попова, НАН України. Ін-т проблем ринку та економ.-еколог. дослідж., Азербайджан. техн. ун-т (м. Баку, Азербайджан); Гол. оргком. П. П. Воробієнко; Відп. за вип. О. М. Бондаренко.– Одеса : ОНАЗ ім. О. С. Попова, 2015 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-582-023-0.
(UA) Книга
III> 95304
778923 Главный филиал
Секція 2 : Організаційно-управлінська та маркетингова діяльність в умовах побудови інформаційного суспільства.– 2015.– 147 с.
80 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-617-582-025-4 : 15.00.
ББК У539.0-521.23я431
-- 1. Суспільство, інформаційне – Конференції. 2. Україна – Економіка – Управління – Конференції. 3. Україна – Економіка – Соціальні питання – Конференції. 4. Україна – Економіка – Конференції. 5. Маркетинг – Конференції.