Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації
Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації
Книга
Автор:
Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 23-24 квітня 2015 р.
Видавництво: ОДАБА, 2015 г.
ISBN 978-617-719-514-5
Автор:
Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 23-24 квітня 2015 р.
Видавництво: ОДАБА, 2015 г.
ISBN 978-617-719-514-5
(UA) Книга
III> 96900
780405 Главный филиал
Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 23-24 квітня 2015 р. : присвяч. 85-річчю Одес. держ. акад. будівництва та архітектури / Одес. держ. акад. буд-ва та архітектури; Гол. ред. Ю. С. Крутій.– Одеса : ОДАБА, 2015.– 137 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., рус. яз.
ISBN 978-617-719-514-5 : 15.00.
ББК У521.23я431
-- 1. Маркетинг – Конференції. 2. Глобалізація – Економічні питання – Конференції.
III> 96900
780405 Главный филиал
Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 23-24 квітня 2015 р. : присвяч. 85-річчю Одес. держ. акад. будівництва та архітектури / Одес. держ. акад. буд-ва та архітектури; Гол. ред. Ю. С. Крутій.– Одеса : ОДАБА, 2015.– 137 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., рус. яз.
ISBN 978-617-719-514-5 : 15.00.
ББК У521.23я431
-- 1. Маркетинг – Конференції. 2. Глобалізація – Економічні питання – Конференції.