Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ільїн, Ілля Вікторович - Феномен бренду як предмет соціально-просторової інтерпретації
Ільїн, Ілля Вікторович - Феномен бренду як предмет соціально-просторової інтерпретації
Автореферат/Дисертація
Автор: Ільїн, Ілля Вікторович
Феномен бренду як предмет соціально-просторової інтерпретації : автореф. дис. … канд. філос. наук
Видавництво: [б.в.], 2016 г.
ISBN відсутній
Автор: Ільїн, Ілля Вікторович
Феномен бренду як предмет соціально-просторової інтерпретації : автореф. дис. … канд. філос. наук
Видавництво: [б.в.], 2016 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 213292
Главный филиал
Ільїн, Ілля Вікторович.
Феномен бренду як предмет соціально-просторової інтерпретації : автореф. дис. … канд. філос. наук : 09.00.03 / Ілля Вікторович Ільїн, Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова.– Одеса : [б.в.], 2016.– 16 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Філософські науки – Соціальна філософія та філософія історії.
A 213292
Главный филиал
Ільїн, Ілля Вікторович.
Феномен бренду як предмет соціально-просторової інтерпретації : автореф. дис. … канд. філос. наук : 09.00.03 / Ілля Вікторович Ільїн, Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова.– Одеса : [б.в.], 2016.– 16 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Філософські науки – Соціальна філософія та філософія історії.