Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Нєізвєстна, Олена Володимирівна - Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу
Нєізвєстна, Олена Володимирівна - Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу
Книга
Автор: Нєізвєстна, Олена Володимирівна
Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу : монографія
Видавництво: ДонНУЕТ, 2016 г.
ISBN 978-617-7319-04-6
Автор: Нєізвєстна, Олена Володимирівна
Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу : монографія
Видавництво: ДонНУЕТ, 2016 г.
ISBN 978-617-7319-04-6
(UA) Книга
III> 94334
796764 Главный филиал
Нєізвєстна, Олена Володимирівна.
Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу : монографія / Олена Володимирівна Нєізвєстна, Наталя Василівна Скринько, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– [Б.м.] : ДонНУЕТ, 2016.– 215 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 210-215 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7319-04-6 : 24.00.
ББК У521.23
ББК У500-967
-- 1. Маркетинг – Психологія збуту. 2. Споживачі – Поведінка – Психологічні питання.
III> 94334
796764 Главный филиал
Нєізвєстна, Олена Володимирівна.
Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу : монографія / Олена Володимирівна Нєізвєстна, Наталя Василівна Скринько, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– [Б.м.] : ДонНУЕТ, 2016.– 215 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 210-215 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7319-04-6 : 24.00.
ББК У521.23
ББК У500-967
-- 1. Маркетинг – Психологія збуту. 2. Споживачі – Поведінка – Психологічні питання.