Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Багаева, Татьяна Леонидовна - Брендинг в оптике социологии
Багаева, Татьяна Леонидовна - Брендинг в оптике социологии
Книга
Автор: Багаева, Татьяна Леонидовна
Брендинг в оптике социологии : монография
Серія: Монограф
Видавництво: Академвидав, 2017 г.
ISBN 978-617-572-102-5
Автор: Багаева, Татьяна Леонидовна
Брендинг в оптике социологии : монография
Серія: Монограф
Видавництво: Академвидав, 2017 г.
ISBN 978-617-572-102-5
(UA) Книга
III> 100128
820102 Главный филиал
Багаева, Татьяна Леонидовна.
Брендинг в оптике социологии : монография / Татьяна Леонидовна Багаева.– Киев : Академвидав, 2017.– 340,[2] с.– (Монограф = Monograf)
300 экз.– Библиогр.: с. 273-301 . – На рус. яз.
ISBN 978-617-572-102-5 : 38.00.
ББК С556.425
-- 1. Бренд-менеджмент – Соціологічні питання. 2. Брендинг – Соціологічні питання. 3. Торговельні марки – Соціологічні питання.
III> 100128
820102 Главный филиал
Багаева, Татьяна Леонидовна.
Брендинг в оптике социологии : монография / Татьяна Леонидовна Багаева.– Киев : Академвидав, 2017.– 340,[2] с.– (Монограф = Monograf)
300 экз.– Библиогр.: с. 273-301 . – На рус. яз.
ISBN 978-617-572-102-5 : 38.00.
ББК С556.425
-- 1. Бренд-менеджмент – Соціологічні питання. 2. Брендинг – Соціологічні питання. 3. Торговельні марки – Соціологічні питання.