Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Цифровий маркетинг - модель маркетингу XXI сторіччя
Цифровий маркетинг - модель маркетингу XXI сторіччя
Книга
Автор:
Цифровий маркетинг - модель маркетингу XXI сторіччя : [монографія]
Видавництво: Астропринт, 2017 г.
ISBN 978-966-927-268-3
Автор:
Цифровий маркетинг - модель маркетингу XXI сторіччя : [монографія]
Видавництво: Астропринт, 2017 г.
ISBN 978-966-927-268-3
(UA) Книга
III> 100476
822883 Главный филиал 822884 Главный филиал 825533 Главный филиал
Цифровий маркетинг - модель маркетингу XXI сторіччя : [монографія] / Михайло Анатолійович Окландер, Тетяна Олегівна Окландер, Оксана Іванівна Яшкіна, І. А. Педько, О. О. Фомін; За ред. Михайло Анатолійович Окландер.– Одеса : Астропринт, 2017.– 290 с. : табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 270-275 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-927-268-3 : 38.00.
ББК У521.23.с51
-- 1. Маркетинг, цифровий.
III> 100476
822883 Главный филиал 822884 Главный филиал 825533 Главный филиал
Цифровий маркетинг - модель маркетингу XXI сторіччя : [монографія] / Михайло Анатолійович Окландер, Тетяна Олегівна Окландер, Оксана Іванівна Яшкіна, І. А. Педько, О. О. Фомін; За ред. Михайло Анатолійович Окландер.– Одеса : Астропринт, 2017.– 290 с. : табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 270-275 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-927-268-3 : 38.00.
ББК У521.23.с51
-- 1. Маркетинг, цифровий.