Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики
Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики
Книга
Автор:
Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики : монографія
Видавництво: Астропринт, 2017 г.
ISBN 978-966-927-292-8
Автор:
Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики : монографія
Видавництво: Астропринт, 2017 г.
ISBN 978-966-927-292-8
(UA) Книга
III> 100790
826933 Главный филиал 833963 Главный филиал 833964 Главный филиал
Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики : монографія / Михайло Анатолійович Окландер, Тетяна Олегівна Окландер, Ірина Анатоліївна Педько, О. І. Яшкіна; За ред. Михайло Анатолійович Окландер.– Одеса : Астропринт, 2017.– 280 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 254-260 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-927-292-8.
УДК 330.341.1:339.138+334.7:330.131.7
-- 1. Машинобудівні підприємства – Інновації – Маркетинг. 2. Ризики, підприємницькі. 3. Маркетингова інформаційна система (МІС).
III> 100790
826933 Главный филиал 833963 Главный филиал 833964 Главный филиал
Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики : монографія / Михайло Анатолійович Окландер, Тетяна Олегівна Окландер, Ірина Анатоліївна Педько, О. І. Яшкіна; За ред. Михайло Анатолійович Окландер.– Одеса : Астропринт, 2017.– 280 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 254-260 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-927-292-8.
УДК 330.341.1:339.138+334.7:330.131.7
-- 1. Машинобудівні підприємства – Інновації – Маркетинг. 2. Ризики, підприємницькі. 3. Маркетингова інформаційна система (МІС).