Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Пересадько, Галина Олександрівна - Методологічні засади маркетингових досліджень ринку збуту продукції промислових підприємств України
Пересадько, Галина Олександрівна - Методологічні засади маркетингових досліджень ринку збуту продукції промислових підприємств України
Автореферат/Дисертація
Автор: Пересадько, Галина Олександрівна
Методологічні засади маркетингових досліджень ринку збуту продукції промислових підприємств України : автореф. дис. … д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2018 г.
ISBN відсутній
Автор: Пересадько, Галина Олександрівна
Методологічні засади маркетингових досліджень ринку збуту продукції промислових підприємств України : автореф. дис. … д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2018 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 225141
Главный филиал
Пересадько, Галина Олександрівна.
Методологічні засади маркетингових досліджень ринку збуту продукції промислових підприємств України : автореф. дис. … д-ра екон. наук : 08.00.04 / Галина Олександрівна Пересадько, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля.– Сєвєродонецьк : [б.в.], 2018.– 40 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 225141
Главный филиал
Пересадько, Галина Олександрівна.
Методологічні засади маркетингових досліджень ринку збуту продукції промислових підприємств України : автореф. дис. … д-ра екон. наук : 08.00.04 / Галина Олександрівна Пересадько, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля.– Сєвєродонецьк : [б.в.], 2018.– 40 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).