Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Андрєєва, Наталя Миколаївна - Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури процедури стратегування ...
Андрєєва, Наталя Миколаївна - Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури процедури стратегування ...
(UA) Статья
Андрєєва, Наталя Миколаївна.
Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури процедури стратегування та оцінки ефективності / Наталя Миколаївна Андрєєва, Дар’я Володимирівна Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень.– 2018.– № 1 (65).– С. 70-78
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинговий аудит. 2. маркетингові стратегії. 3. стратегічне управління.
Андрєєва, Наталя Миколаївна.
Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури процедури стратегування та оцінки ефективності / Наталя Миколаївна Андрєєва, Дар’я Володимирівна Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень.– 2018.– № 1 (65).– С. 70-78
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинговий аудит. 2. маркетингові стратегії. 3. стратегічне управління.