Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля - Маркетинг: теорія і практика
Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля - Маркетинг: теорія і практика
Випуск
Автор: Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля
Маркетинг: теорія і практика. N 9
Видавництво: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2003 г.
ISBN відсутній
Автор: Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля
Маркетинг: теорія і практика. N 9
Видавництво: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2003 г.
ISBN відсутній
(UA) Периодическое издание
Маркетинг: теорія і практика / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля.– Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2003 . – На укр. яз.
(UA) Выпуск
Главный филиал
Маркетинг: теорія і практика / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля.– Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2003.– N 9 . – На укр. яз.
Маркетинг: теорія і практика / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля.– Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2003 . – На укр. яз.
(UA) Выпуск
Главный филиал
Маркетинг: теорія і практика / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля.– Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2003.– N 9 . – На укр. яз.