Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Подпружнікова, Ольга Петрівна - Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа
Подпружнікова, Ольга Петрівна - Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа
Книга
Автор: Подпружнікова, Ольга Петрівна
Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа : монографія
Видавництво: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016 г.
ISBN 978-966-285-391-9
Автор: Подпружнікова, Ольга Петрівна
Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа : монографія
Видавництво: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016 г.
ISBN 978-966-285-391-9
(UA) Книга
III> 105141
834614 Главный филиал
Подпружнікова, Ольга Петрівна.
Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа : монографія / Ольга Петрівна Подпружнікова, Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна.– Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016.– 127 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 115-127 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-285-391-9.
УДК 659.1:316.77
-- 1. Реклама – Персонажі – Сутність, комунікативна – Соціально-психологічні питання – Дослідження.
III> 105141
834614 Главный филиал
Подпружнікова, Ольга Петрівна.
Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа : монографія / Ольга Петрівна Подпружнікова, Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна.– Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016.– 127 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 115-127 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-285-391-9.
УДК 659.1:316.77
-- 1. Реклама – Персонажі – Сутність, комунікативна – Соціально-психологічні питання – Дослідження.