Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ткачик, О. В. - Утворення та функціонування неологізмів у рекламних текстах
Ткачик, О. В. - Утворення та функціонування неологізмів у рекламних текстах
Стаття
Автор: Ткачик, О. В.
Актуальні проблеми філології та перекладознавства: Утворення та функціонування неологізмів у рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ткачик, О. В.
Актуальні проблеми філології та перекладознавства: Утворення та функціонування неологізмів у рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Ткачик, О. В.
Утворення та функціонування неологізмів у рекламних текстах / О. В. Ткачик, А. К. Штанюк // Актуальні проблеми філології та перекладознавства.– 2019.– Вип. 15.– С. 81-85
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. словотвір. 3. неологізми. 4. афіксація. 5. абревіація. 6. основоскладання. 7. англійська мова.
Ткачик, О. В.
Утворення та функціонування неологізмів у рекламних текстах / О. В. Ткачик, А. К. Штанюк // Актуальні проблеми філології та перекладознавства.– 2019.– Вип. 15.– С. 81-85
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. словотвір. 3. неологізми. 4. афіксація. 5. абревіація. 6. основоскладання. 7. англійська мова.