Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Баранецька, А. Д. - Інтегровані комунікації: інтерпретація реклами
Баранецька, А. Д. - Інтегровані комунікації: інтерпретація реклами
Стаття
Автор: Баранецька, А. Д.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації: Інтегровані комунікації: інтерпретація реклами
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Баранецька, А. Д.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації: Інтегровані комунікації: інтерпретація реклами
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Баранецька, А. Д.
Інтегровані комунікації: інтерпретація реклами / А. Д. Баранецька // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2020.– № 1 (41).– С. 90-94
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові комунікації. 2. інтегрований маркетинг. 3. рекламний дискурс.
Баранецька, А. Д.
Інтегровані комунікації: інтерпретація реклами / А. Д. Баранецька // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2020.– № 1 (41).– С. 90-94
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові комунікації. 2. інтегрований маркетинг. 3. рекламний дискурс.