Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Калинюк, Тетяна - Реклама як соціокультурний та лінгвістичний феномен
Калинюк, Тетяна - Реклама як соціокультурний та лінгвістичний феномен
(UA) Статья
Калинюк, Тетяна.
Реклама як соціокультурний та лінгвістичний феномен / Тетяна Калинюк // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки.– 2020.– Вип. 52.– С. 28-31
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. рекламний дискурс. 3. креолізація текстів. 4. креолізовані тексти. 5. мовленнєвий вплив. 6. мовні засоби впливу. 7. мовні/позамовні чинники. 8. лінгвістичні феномени. 9. соціокультурні феномени.
Калинюк, Тетяна.
Реклама як соціокультурний та лінгвістичний феномен / Тетяна Калинюк // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки.– 2020.– Вип. 52.– С. 28-31
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. рекламний дискурс. 3. креолізація текстів. 4. креолізовані тексти. 5. мовленнєвий вплив. 6. мовні засоби впливу. 7. мовні/позамовні чинники. 8. лінгвістичні феномени. 9. соціокультурні феномени.