Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Мазур, Сергей Николаевич. - Обоснование маркетингоориентированного подхода к инновационной продукции
Мазур, Сергей Николаевич. - Обоснование маркетингоориентированного подхода к инновационной продукции
(UA) Статья
Мазур, Сергей Николаевич.
Обоснование маркетингоориентированного подхода к инновационной продукции / Сергей Николаевич. Мазур // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2009.– Т. 12, вип. 23.– С. 64-71 : іл.
Бібліогр.: 2 назви . – На рус. яз.
-- 1. науково-технічна продукція. 2. наукоємна продукція. 3. інноваційний маркетинг. 4. науково-технічні послуги. 5. інноваційна діяльність підприємств.
Мазур, Сергей Николаевич.
Обоснование маркетингоориентированного подхода к инновационной продукции / Сергей Николаевич. Мазур // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2009.– Т. 12, вип. 23.– С. 64-71 : іл.
Бібліогр.: 2 назви . – На рус. яз.
-- 1. науково-технічна продукція. 2. наукоємна продукція. 3. інноваційний маркетинг. 4. науково-технічні послуги. 5. інноваційна діяльність підприємств.