Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Сахно, Ірина Володимирівна - Методичні засади управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного господарства
Сахно, Ірина Володимирівна - Методичні засади управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного господарства
(UA) Статья
Сахно, Ірина Володимирівна.
Методичні засади управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного господарства / Ірина Володимирівна Сахно, Марина Олександрівна Часник // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2019.– Т. 24, вип. 4 (77).– С. 81-86
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. підприємства ресторанного господарства. 2. управління маркетингом. 3. маркетингові інструменти.
Сахно, Ірина Володимирівна.
Методичні засади управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного господарства / Ірина Володимирівна Сахно, Марина Олександрівна Часник // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2019.– Т. 24, вип. 4 (77).– С. 81-86
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. підприємства ресторанного господарства. 2. управління маркетингом. 3. маркетингові інструменти.