Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Чміль, Ганна - Теоретичні аспекти організації аудиту маркетингу на торговельному підприємстві
Чміль, Ганна - Теоретичні аспекти організації аудиту маркетингу на торговельному підприємстві
(UA) Статья
Чміль, Ганна.
Теоретичні аспекти організації аудиту маркетингу на торговельному підприємстві / Ганна Чміль // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації.– 2020.– Вип. 1.– С. 89-97 : іл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова діяльність підприємств. 2. аудит підприємств. 3. методи аудиту. 4. фінансові інструменти. 5. торговельні підприємства.
Чміль, Ганна.
Теоретичні аспекти організації аудиту маркетингу на торговельному підприємстві / Ганна Чміль // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації.– 2020.– Вип. 1.– С. 89-97 : іл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова діяльність підприємств. 2. аудит підприємств. 3. методи аудиту. 4. фінансові інструменти. 5. торговельні підприємства.