Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Моклиця, Андрій - Домінантні образні засоби в польськомовній інтернет-рекламі
Моклиця, Андрій - Домінантні образні засоби в польськомовній інтернет-рекламі
Стаття
Автор: Моклиця, Андрій
Лінгвостилістичні студії: Домінантні образні засоби в польськомовній інтернет-рекламі
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Моклиця, Андрій
Лінгвостилістичні студії: Домінантні образні засоби в польськомовній інтернет-рекламі
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Моклиця, Андрій.
Домінантні образні засоби в польськомовній інтернет-рекламі / Андрій Моклиця // Лінгвостилістичні студії.– 2020.– Вип. 12.– С. 150-159
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. інтернет-реклама. 2. рекламні тексти. 3. рекламні повідомлення. 4. мова реклами. 5. мовно-виражальні засоби. 6. образні засоби. 7. метафори. 8. метонімія. 9. польська мова.
Моклиця, Андрій.
Домінантні образні засоби в польськомовній інтернет-рекламі / Андрій Моклиця // Лінгвостилістичні студії.– 2020.– Вип. 12.– С. 150-159
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. інтернет-реклама. 2. рекламні тексти. 3. рекламні повідомлення. 4. мова реклами. 5. мовно-виражальні засоби. 6. образні засоби. 7. метафори. 8. метонімія. 9. польська мова.