Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Худар, С. М. - Місце та роль соціальної реклами як форми публічної комунікації у сфері державного управління
Худар, С. М. - Місце та роль соціальної реклами як форми публічної комунікації у сфері державного управління
(UA) Статья
Худар, С. М.
Місце та роль соціальної реклами як форми публічної комунікації у сфері державного управління / С. М. Худар // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління.– 2019.– Т. 20: Серія: Державне управління, вип. 310: Сучасні проблеми державного управління в умовах системних змін.– С. 93-105
Бібліогр.: 27 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. публічна комунікація. 3. стратегічні комунікації. 4. публічна політика. 5. державно-управлінські процеси. 6. громадськість. 7. інформаційна взаємодія.
Худар, С. М.
Місце та роль соціальної реклами як форми публічної комунікації у сфері державного управління / С. М. Худар // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління.– 2019.– Т. 20: Серія: Державне управління, вип. 310: Сучасні проблеми державного управління в умовах системних змін.– С. 93-105
Бібліогр.: 27 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. публічна комунікація. 3. стратегічні комунікації. 4. публічна політика. 5. державно-управлінські процеси. 6. громадськість. 7. інформаційна взаємодія.