Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Селезньова, Ольга Олександрівна - Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів
Селезньова, Ольга Олександрівна - Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів
Стаття
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Маркетинг і цифрові технології: Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Маркетинг і цифрові технології: Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів / Ольга Олександрівна Селезньова, Олена Володимирівна Рудінська, Наталія Львівна Кусик // Маркетинг і цифрові технології.– 2020.– Т. 4, № 3.– С. 44-54 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. візуальний мерчандайзинг. 2. онлайн-магазини. 3. лояльність споживачів. 4. торговельні мережі. 5. інтернет-маркетинг.
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів / Ольга Олександрівна Селезньова, Олена Володимирівна Рудінська, Наталія Львівна Кусик // Маркетинг і цифрові технології.– 2020.– Т. 4, № 3.– С. 44-54 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. візуальний мерчандайзинг. 2. онлайн-магазини. 3. лояльність споживачів. 4. торговельні мережі. 5. інтернет-маркетинг.