Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
Книга
Автор:
Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями : теоретичне підґрунтя, контакт учителя та дитини, соціалізація дитини, зарубіжний досвід
Серія: Інклюзивне навчання, Інклюзія
Видавництво: Ранок, Кенгуру, 2020 г.
ISBN 978-617-09-4738-3
Автор:
Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями : теоретичне підґрунтя, контакт учителя та дитини, соціалізація дитини, зарубіжний досвід
Серія: Інклюзивне навчання, Інклюзія
Видавництво: Ранок, Кенгуру, 2020 г.
ISBN 978-617-09-4738-3
(UA) Книга
II> 44980
888520 Главный филиал
Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями : теоретичне підґрунтя, контакт учителя та дитини, соціалізація дитини, зарубіжний досвід / Олена Валентинівна Чеботарьова, Ганна Олександрівна Блеч, Ірина Вікторівна Гладченко, Сніжана Валеріївна Трикоз, Ірина Вячеславівна Сухіна; Гол. ред. Ю. Єрьоменко; Відп. ред. А. Литовченко.– Харків : Ранок : Кенгуру, 2020.– 255 с. : табл.– (Інклюзивне навчання) (Інклюзія)
Бібліогр.: с. 250-255 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-09-4738-3.
УДК 376.013.77-056.31
-- 1. Діти з порушенням інтелектуального розвитку – Методика навчання та виховання – Психолого-педагогічні питання.
II> 44980
888520 Главный филиал
Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями : теоретичне підґрунтя, контакт учителя та дитини, соціалізація дитини, зарубіжний досвід / Олена Валентинівна Чеботарьова, Ганна Олександрівна Блеч, Ірина Вікторівна Гладченко, Сніжана Валеріївна Трикоз, Ірина Вячеславівна Сухіна; Гол. ред. Ю. Єрьоменко; Відп. ред. А. Литовченко.– Харків : Ранок : Кенгуру, 2020.– 255 с. : табл.– (Інклюзивне навчання) (Інклюзія)
Бібліогр.: с. 250-255 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-09-4738-3.
УДК 376.013.77-056.31
-- 1. Діти з порушенням інтелектуального розвитку – Методика навчання та виховання – Психолого-педагогічні питання.