Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ільченко, Тетяна Вікторівна - Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробничо-поліграфічної галузі
Ільченко, Тетяна Вікторівна - Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробничо-поліграфічної галузі
(UA) Статья
Ільченко, Тетяна Вікторівна.
Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробничо-поліграфічної галузі / Тетяна Вікторівна Ільченко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2020.– Т. 25, вип. 2 (81).– С. 87-92 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. підприємства видавничо-поліграфічної галузі. 2. комплекси маркетингу. 3. маркетинг продажів. 4. книжковий маркетинг . 5. книжкові видання. 6. маркетингова політика.
Ільченко, Тетяна Вікторівна.
Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробничо-поліграфічної галузі / Тетяна Вікторівна Ільченко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2020.– Т. 25, вип. 2 (81).– С. 87-92 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. підприємства видавничо-поліграфічної галузі. 2. комплекси маркетингу. 3. маркетинг продажів. 4. книжковий маркетинг . 5. книжкові видання. 6. маркетингова політика.