Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Пашкова, Ганна Геннадіївна - Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста
Пашкова, Ганна Геннадіївна - Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста
(UA) Статья
Пашкова, Ганна Геннадіївна.
Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста / Ганна Геннадіївна Пашкова // Державне управління та місцеве самоврядування.– 2020.– Вип. 3 (46).– С. 168-176 : табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. муніципальний брендинг. 2. публічне управління. 3. органи місцевого самоврядування. 4. бренд міста. 5. конкурентні переваги.
Пашкова, Ганна Геннадіївна.
Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста / Ганна Геннадіївна Пашкова // Державне управління та місцеве самоврядування.– 2020.– Вип. 3 (46).– С. 168-176 : табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. муніципальний брендинг. 2. публічне управління. 3. органи місцевого самоврядування. 4. бренд міста. 5. конкурентні переваги.