Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Голда, Надія - Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльності
Голда, Надія - Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльності
Стаття
Автор: Голда, Надія
Галицький економічний вісник: Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльності
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Голда, Надія
Галицький економічний вісник: Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльності
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Голда, Надія.
Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльності / Надія Голда, Ірина Піняк, Володимир Фалович // Галицький економічний вісник.– 2020.– № 5 (66).– С. 148-154 : іл.
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.
-- 1. рекламна діяльність. 2. купівельна поведінка. 3. психологія реклами. 4. сприйняття реклами.
Голда, Надія.
Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльності / Надія Голда, Ірина Піняк, Володимир Фалович // Галицький економічний вісник.– 2020.– № 5 (66).– С. 148-154 : іл.
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.
-- 1. рекламна діяльність. 2. купівельна поведінка. 3. психологія реклами. 4. сприйняття реклами.