Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетинг освіти в умовах глобалізаційних викликів
Маркетинг освіти в умовах глобалізаційних викликів
Книга
Автор:
Маркетинг освіти в умовах глобалізаційних викликів : кол. моногр.
Education marketing in the context of globalization challenge
Видавництво: Нова ідеологія, 2020 г.
ISBN 978-617-7068-62-3
Автор:
Маркетинг освіти в умовах глобалізаційних викликів : кол. моногр.
Education marketing in the context of globalization challenge
Видавництво: Нова ідеологія, 2020 г.
ISBN 978-617-7068-62-3
(UA) Книга
III> 108247
890332 Главный филиал
Маркетинг освіти в умовах глобалізаційних викликів = Education marketing in the context of globalization challenge : кол. моногр. / А. Д. Бабіч, М. О. Багорка, І. А. Білоткач, Н. В. Волкова, О. Л. Гальцова, Дніпров. нац. ун-т ім. Олеся Гончара; За заг. ред. С. Ю. Хамініч.– Дніпро : Нова ідеологія, 2020.– 210 с. : схеми, табл.
Авт. зазнач. в кінці кн.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-617-7068-62-3.
УДК 378.014.54:339.138
-- 1. Освіта – Маркетинг.
III> 108247
890332 Главный филиал
Маркетинг освіти в умовах глобалізаційних викликів = Education marketing in the context of globalization challenge : кол. моногр. / А. Д. Бабіч, М. О. Багорка, І. А. Білоткач, Н. В. Волкова, О. Л. Гальцова, Дніпров. нац. ун-т ім. Олеся Гончара; За заг. ред. С. Ю. Хамініч.– Дніпро : Нова ідеологія, 2020.– 210 с. : схеми, табл.
Авт. зазнач. в кінці кн.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-617-7068-62-3.
УДК 378.014.54:339.138
-- 1. Освіта – Маркетинг.