Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок-четвер – з 9.00 до 20.00, субота-неділя – з 10.00 до 18.00.
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Поиск :

  • Новые поступления
  • Простой поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)
  • Индексы УДК

Справка :

  • Как освоить поиск в ЭК

  • Примеры оформления бланка требования

  • Перечень научных специальностей

  • Сокращенная таблица УДК

Электронный каталог : Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку

Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку

Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку : монографія
Издательство: Економічна думка ЗУНУ, 2020 г.
ISBN 978-966-654-598-8

Книга
III> 108264
890340 Главный филиал

Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку : монографія / Тетяна Михайлівна Борисова, Григорій Леонардович Монастирський, Віктор Михайлович Островерхов, Олена Володимирівна Борисяк, Неля Ростиславівна Іванечко, Західноукр. нац. ун-т, Ф-т економіки та управління; За ред. Тетяна Михайлівна Борисова, Григорій Леонардович Монастирський.– Тернопіль : Економічна думка ЗУНУ, 2020.– 339 с. : іл., табл., схеми
300 пр.– Бібліогр.: с. 295-339 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-654-598-8.

УДК 339.138





© www.odnb.odessa.ua 2012—2021