Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку
Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку
Книга
Автор:
Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку : монографія
Видавництво: Економічна думка ЗУНУ, 2020 г.
ISBN 978-966-654-598-8
Автор:
Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку : монографія
Видавництво: Економічна думка ЗУНУ, 2020 г.
ISBN 978-966-654-598-8
(UA) Книга
III> 108264
890340 Главный филиал
Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку : монографія / Тетяна Михайлівна Борисова, Григорій Леонардович Монастирський, Віктор Михайлович Островерхов, Олена Володимирівна Борисяк, Неля Ростиславівна Іванечко, Західноукр. нац. ун-т, Ф-т економіки та управління; За ред. Тетяна Михайлівна Борисова, Григорій Леонардович Монастирський.– Тернопіль : Економічна думка ЗУНУ, 2020.– 339 с. : іл., табл., схеми
300 пр.– Бібліогр.: с. 295-339 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-654-598-8.
УДК 339.138
-- 1. Розвиток, сталий – Маркетинг – Україна.
III> 108264
890340 Главный филиал
Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку : монографія / Тетяна Михайлівна Борисова, Григорій Леонардович Монастирський, Віктор Михайлович Островерхов, Олена Володимирівна Борисяк, Неля Ростиславівна Іванечко, Західноукр. нац. ун-т, Ф-т економіки та управління; За ред. Тетяна Михайлівна Борисова, Григорій Леонардович Монастирський.– Тернопіль : Економічна думка ЗУНУ, 2020.– 339 с. : іл., табл., схеми
300 пр.– Бібліогр.: с. 295-339 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-654-598-8.
УДК 339.138
-- 1. Розвиток, сталий – Маркетинг – Україна.