Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Бондарчук, Ярослава Сергіївна - Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного меди...
Бондарчук, Ярослава Сергіївна - Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного меди...
(UA) Статья
Бондарчук, Ярослава Сергіївна.
Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова / Ярослава Сергіївна Бондарчук // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика.– 2020.– № 4 (22).– С. 14-16
Бібліогр.: 2 назви . – На укр. яз.
-- 1. бібліотечний маркетинг. 2. медичні бібліотеки України. 3. наукові бібліотеки. 4. формування іміджу. 5. позитивний імідж. 6. бібліотеки закладів вищої освіти.
Бондарчук, Ярослава Сергіївна.
Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова / Ярослава Сергіївна Бондарчук // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика.– 2020.– № 4 (22).– С. 14-16
Бібліогр.: 2 назви . – На укр. яз.
-- 1. бібліотечний маркетинг. 2. медичні бібліотеки України. 3. наукові бібліотеки. 4. формування іміджу. 5. позитивний імідж. 6. бібліотеки закладів вищої освіти.