Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Заячковська, Г. А. - Маркетингові інструменти стимулювання імпульсних покупок: група "продовольчі товари"
Заячковська, Г. А. - Маркетингові інструменти стимулювання імпульсних покупок: група "продовольчі товари"
Стаття
Автор: Заячковська, Г. А.
Підприємництво та інновації: Маркетингові інструменти стимулювання імпульсних покупок: група "продовольчі товари"
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Заячковська, Г. А.
Підприємництво та інновації: Маркетингові інструменти стимулювання імпульсних покупок: група "продовольчі товари"
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Заячковська, Г. А.
Маркетингові інструменти стимулювання імпульсних покупок: група "продовольчі товари" / Г. А. Заячковська, С. В. Бухта // Підприємництво та інновації.– 2020.– Вип. 13.– С. 39-44 : іл., табл.
Бівбліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. покупки. 2. візуальний мерчандайзинг. 3. купівельна поведінка. 4. продовольчі товари. 5. маркетингові інструменти. 6. роздрібні торговельні підприємства.
Заячковська, Г. А.
Маркетингові інструменти стимулювання імпульсних покупок: група "продовольчі товари" / Г. А. Заячковська, С. В. Бухта // Підприємництво та інновації.– 2020.– Вип. 13.– С. 39-44 : іл., табл.
Бівбліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. покупки. 2. візуальний мерчандайзинг. 3. купівельна поведінка. 4. продовольчі товари. 5. маркетингові інструменти. 6. роздрібні торговельні підприємства.