Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Коноваленко, А. С. - Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку
Коноваленко, А. С. - Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку
(UA) Статья
Коноваленко, А. С.
Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку / А. С. Коноваленко // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (Економічні науки).– 2020.– № 2 (42).– С. 197-204 : іл., табл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. експертні опитування. 2. маркетингове оточення. 3. маркетингові дослідження. 4. харчування дітей. 5. макромаркетингове середовище. 6. PEST-аналіз. 7. ринок продуктів та послуг харчування.
Коноваленко, А. С.
Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку / А. С. Коноваленко // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (Економічні науки).– 2020.– № 2 (42).– С. 197-204 : іл., табл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. експертні опитування. 2. маркетингове оточення. 3. маркетингові дослідження. 4. харчування дітей. 5. макромаркетингове середовище. 6. PEST-аналіз. 7. ринок продуктів та послуг харчування.