Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шквиря, Н. О. - Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємства
Шквиря, Н. О. - Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємства
(UA) Статья
Шквиря, Н. О.
Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємства / Н. О. Шквиря, Я. С. Сокіл // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (Економічні науки).– 2020.– № 2 (42).– С. 214-219 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. стратегії розвитку підприємств. 3. молокопереробні підприємства. 4. споживчі переваги. 5. цільові ринки. 6. попит на продукцію.
Шквиря, Н. О.
Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємства / Н. О. Шквиря, Я. С. Сокіл // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (Економічні науки).– 2020.– № 2 (42).– С. 214-219 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. стратегії розвитку підприємств. 3. молокопереробні підприємства. 4. споживчі переваги. 5. цільові ринки. 6. попит на продукцію.