Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Кушнір, Т. М. - Маркетинговий підхід до дослідження політичного ринку
Кушнір, Т. М. - Маркетинговий підхід до дослідження політичного ринку
Стаття
Автор: Кушнір, Т. М.
Проблеми системного підходу в економіці: Маркетинговий підхід до дослідження політичного ринку
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Кушнір, Т. М.
Проблеми системного підходу в економіці: Маркетинговий підхід до дослідження політичного ринку
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Кушнір, Т. М.
Маркетинговий підхід до дослідження політичного ринку / Т. М. Кушнір // Проблеми системного підходу в економіці.– 2021.– Вип. 1 (81).– С. 93-98
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. некомерційний маркетинг. 2. політичний ринок. 3. досконала конкуренція. 4. монополії. 5. політичні партії. 6. виборці.
Кушнір, Т. М.
Маркетинговий підхід до дослідження політичного ринку / Т. М. Кушнір // Проблеми системного підходу в економіці.– 2021.– Вип. 1 (81).– С. 93-98
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. некомерційний маркетинг. 2. політичний ринок. 3. досконала конкуренція. 4. монополії. 5. політичні партії. 6. виборці.